lördag 7 mars 2015

Mycket på gång!

Nu börjar det dra igång på allvar på klubben. Har fått större motivation även om det finns vissa inslag som vill dra ned min positiva attityd. Men det ska inte gå.

Kurser för våren är planerade och så måste jag planera årets tävlingar.

I några dagar så har det varit lagom hård skare så att det hållt för hundarna. Så jag har passat på att åka skidor ute på myren med dem. Huuur härligt som helst! Känns idag kan jag säga. Blir nog ännu mer känning av det imorgon. Men träningsvärk är skön värk. ;)

Imorgon blir det lydnadsträning med goa hundvänner samt korvgrillning. Hoppas det blir sol som meteorologerna lovar. Undrar om jag ska ta med skidorna och testa skaren över åkrarna.

Till veckan så måste jag dessutom till optikern och fixa nya glasögon. De jag använder nu gick sönder igår och de andra jag har är repiga. :/ Blä för den utgiften dårå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar