onsdag 25 mars 2015

Fruktansvärd vecka!

Denna vecka har varit den sämsta på hur länge sedan som helst. Bara tjafs (inte hemma dock)! Tentan idag har jag inte orkat plugga helt och fullt till pga allt. Min hjärna har inte orkat. Tentan i fredags gick inte bra eftersom min hjärna slog av strömbrytaren efter halva passet. Hoppas iaf att jag klarar den. Tentan idag gick minst lika dåligt eftersom, gissa, japp hjärnan slog av strömbrytaren de sista tre timmarna. Så sjukt störande! Var in till läkaren idag för luftrören och frågade samtidigt om mitt minne. Han tror på utmattningssyndrom. Ja, det tror jag med. Eller efterverkningar/sviter från utmattning. Har dock aldrig fått det diagnosticerat. Nå, ska få det kollat iaf.

Det roliga som FAKTISKT har hänt senaste veckan är att jag hämtade ut mina nya glasögon i lördags. 2 par superfina! Linsprenumeration blev det också.
Och så den tränings som blivit med hundkamrater samt surr därikring. *tummen upp*

Ny helg och ny vecka väntar! Nya tag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar